Suportul IT acopera o gama larga de servicii care furnizeaza asistenta de tip hardware, software, sau de retea. Rolul acestora este de a ajuta utilizatorul sa rezolve problemele specifice cu un produs sau un serviciu, in timp ce serviciile de intretinere IT ajuta compania in prevenirea problemelor legate de hardware, software, de retea si de securitate.

O multime de furnizori pot oferi servicii de service si mentenanta a echipamentelor de tehnologie a informatiei, insa nu toate au capacitatea de a servi cu promptitudine nevoile clientilor.

Firma Visa Meding vine in sprijinul viitorilor colaboratori prin oferirea de service si mentenanta a echipamentelor IT la cele mai inalte standarde si intr-o scurta perioada de timp.

Serviciile care sunt incluse in portofoliul nostru tin de:
– diagnosticarea si rezolvarea problemelor hardware si software,
– instalarea si configurarea intregului sistem de componente hardware si software,
– oferirea de asistenta pentru utilizatori prin intermediul tehnologiei de varf,
– administrarea retelelor locale de internet,
– monitorizarea si optimizarea resurselor de retea (trafic in retea, utilizare de depozitare, de implementare de periferice, etc.),
– servicii de sprijin pentru aplicatii critice,
– stabilirea si administrarea procedurilor de securitate,  recuperarea informatiilor in caz de avariere, oferirea unor solutii de back-up si diferite proceduri anti-virus,
– implementare telefonie (instalare, configurare, reparatii), intretinere hardware si software, suport de retea, monitorizare de la distanta, inlocuire aparate,
– reparatii si mentenanta imprimante si copiatoare, alaturi de asigurarea consumabilelor necesare pentru o functionare optima.

Mentenanta echipamentelor tehnologiei informatiei reprezinta o alta provocare pentru orice firma care functioneaza pe baza acestor sisteme. In practica de specialitate exista diferite tipuri de servicii destinate intretinerii echipamentelor de acest gen.
– intretinere hardware implica testarea si curatarea componentelor unui hardware;
– intretinerea sistemului de informare – actualizarea dosarelor care contin anumite date vitale pentru identificarea si rezolvarea niselor implicate in derularea unei afaceri;
– software de intretinere are rolul de a efectua actualizarea programelor de aplicatii cu scopul de a indeplini cerintele date de schimbarea informatiilor, cum ar fi adaugarea unor noi functii. Aceasta include, de asemenea, stabilirea de bug-uri si adaptarea software-ului la noi dispozitive hardware.
– intretinerea retelei se manifesta prin grija avuta fata de starea generala de functionare a retelei de internet si include anticiparea, prevenirea si rezolvarea problemelor, depanare, testare cabluri, etc.
– mentenanta de securitate – implica asigurarea faptului ca sistemele raman in siguranta tot timpul. Tehnica de securitate poate include backup-uri, verificarea permisiunilor in fisiere critice si directoare, monitorizarea intregului sistem.
– intretinere telefonie – este similar cu procesele de izolare si corectare a erorilor de retea.
– mentenanta imprimante si copiatoare – se refera la toate actiunile necesare pentru a putea asigura buna functionare a acestora.

Service-ul si mentenanta echipamentelor ce tin de tehnologia informatiei este un aspect de durata ce trebuie adoptat in cadrul oricarei companii care isi doreste sa prospere in mediul afacerilor. Apelarea la aceasta categorie de servicii se face numai respectand anumite principii stabilite de comun acord intre ambele parti, toata aceasta intelegere finalizandu-se cu incheierea unui contract.

Cerere de oferta

2 + 10 =